Pagina's

maandag 15 augustus 2011

dag 1 witte lapjesdeken

Geïnspireerd door m'n vriendin die pas een project begonnen is, ben ik na het lezen van Flow ook met het virus besmet! Vaak heb ik gedacht eens een mooie sprei te gaan maken, maar als ik dan dacht hoeveel werk het zou zijn, zakte de moed me in de schoenen.  Maar nu ga ik gewoon beginnen, iedere dag een lapje en allemaal in wittinten, althans dat is de bedoeling. De techniek ga ik me eigen maken, aangezien ik daar bijna geen ervaring in heb, maar na 365 lapjes zal er best iets leuks tussen zitten ;-)


Het lijkt me leuk om elke dag een 10 x 10 cm lapje te maken en m'n fantasie de vrije loop te laten. Op bovenstaande foto de startersbenodigdheden, ik vond nog een mooi stukje witte katoen en een lintje, knoopje, mooi draad...



En het eerste lapje is een A geworden. Priegelborduurwerkje, maar wel leuk om te doen.



1 opmerking:

  1. Aniet wat een geweldig idee, je bent de 3e die ik heb aangestoken helemaal geweldig...
    Kom elke dag even kijken naar je nieuwe lapje maar deze is al prachtig! XXX

    BeantwoordenVerwijderen