Pagina's

vrijdag 6 april 2012

dag 235 Eerste bloesem

Vandaag op Goede vrijdag heb ik de eerste bloesem ontwaard. Weliswaar aan het einde van de dag toen het te donker was om te fotograferen, maar morgen komt er een foto.

Bastiaan had vanmorgen Paasontbijt op school, dus dat was een klein feestje. Maar toen hij uit school kwam zag hij er alles behalve vrolijk uit. Een bloedneus, kras op z'n gezicht... meneer had gevochten? Het gebeurde per ongeluk... Beetje bij beetje kwam het verhaal eruit, een jongen uit een hogere klas had 'm op de grond geduwd! Naja, het zal wel niet z'n laatste vechtpartijtje zijn... maar leuk is anders.

Vanmiddag heb ik nog een paar klompjes beschilderd voor de Landwinkel, ze wilden graag grappige koetjes. 
Dus zo gezegd, zo gedaan!











Mijn lapje is een fantasiehaaksel.


Iedereen een fijn Paasweekend!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, jou witte lapjesdeken wordt denk ik ook prachtig. Ik ben heel benieuwd hoe alle losse lapjes eruit zien in een deken. Knap trouwens ook dat je het al zoveel dagen volhoudt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai vechten op goede vrijdag.....hopelijk dinsdag weer vol goede moed naar school. Heb de klompjes live gezien, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen