Pagina's

vrijdag 27 april 2012

dag 256 Nog 110

Vanaf vandaag nog 100 dagen te gaan en dan is mijn 365 dagen project klaar. Of de deken dan ook klaar is moeten we natuurlijk nog maar afwachten, maar ik ga er wel naar toe werken ;-)


Toen ik Bastiaan vanmiddag van school haalde, stonden alle kleuters met rood-wit-blauwe kroontjes op een liedje te zingen. Helaas had ik geen camera bij me, dus kon ik het niet vereeuwigen, maar het was een schattig gezicht al die snoetjes! Er kwam een vriendinnetje bij Bastiaan spelen, maar we waren haar bijna vergeten. Gelukkig dacht ik er nog aan, voordat we wegreden, oepss... Samen geluncht en toen hebben de kids 'Tinkerbel' gekeken, samen in de luie stoel...



 Maar Luna vond het halverwege genoeg, dus heb ik met haar kraaltjes aangeregen. Lang leve de Action met leuke gekleurde houten kraaltjes voor een habbekrats. Ze was helemaal blij met haar zelfgeregen ketting en daarna zijn ze samen met Lego gaan bouwen. Uitgespeeld binnen en toen op naar buiten. De kleine meid in Bastiaan's overal gehesen en bodywarmer... want buitenspelen bij Bastiaan betekent met modder... dus ik ben altijd voorbereid als er een meisje is die dat misschien niet gewend is. Maar het ging goed.


Tja en nu staat het weekend alweer voor de deur, een lang weekend en tevens schoolvakantie van 2 weken. Dus logeerpartijtjes en speelafspraken in het verschiet, laat nu de zon maar komen!




3 opmerkingen:

  1. Oh, wat een heerlijk dagje zo met deze twee lieverds! En wat had ik de kleutertjes met hun kroontjes graag willen zien... het doet me terug verlangen aan al die jaren dat ik ze als juffie met mijn kleuterklasjes maakte... (weemoed, proef je het ;) Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha zo kan ik het ook van dag 255 overstappen naar dag 266. Ja zag de kroontjes ook toen ik tussen de middag voorbij Bastiaan zijn school reed hoe leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha ik had het nog niet gezien, wat een mop! Nog 110 te gaan dus...

      Verwijderen