Pagina's

donderdag 3 mei 2012

dag 263 Hapjes


Vanavond heb ik m'n buurvrouw geholpen met hapjes maken voor haar 77e verjaardag morgen! Ze belde om te vragen wanneer ze de taart, die ik voor haar had gekocht, uit de diepvries moest halen ;-) Het is een nogatinetaart met gebrande suiker, die het lekkerst is als ie uit de diepvries komt en 'm dan even laten staan... Dus vroeg ik haar of ze veel visite kreeg en wat ze allemaal nog wilde voorbereiden, toen bleek dat ze al een aantal hapjes wilde maken en heb ik haar even geholpen met wraps maken, gevulde tomaatjes, zalmrolletjes en de gevulde eieren maak ik dan morgenvroeg vers! Tja, ze staat ook altijd voor ons klaar om op te passen, dus dat doe ik graag. En voor mij is het een fluitje van een cent en voor haar met haar reumatische handen toch iets lastiger. Bovendien is het ook gezelliger met z'n tweetjes. 
Dus vandaar nu m'n blogje pas online.


1 opmerking:

  1. Wat gezellig om zo samen hapjes te maken, dit zijn momenten waar het toch echt om draait, nietwaar!!

    BeantwoordenVerwijderen