Pagina's

zondag 20 mei 2012

dag 281 Feestjes

Vandaag hebben we twee verjaardagsfeestjes gehad. Vanmorgen eerst naar de verjaardag van m'n vriendin. Dit etui had ik voor haar gemaakt.



Vanmiddag zijn we naar een familiefeestje van Bastiaan's vriendje geweest! Heerlijk in het zonnetje in de tuin gezeten. De kids hadden het prima naar hun zin. Op een gegeven moment hadden ze het springkussen omgetoverd tot een zeepbaan!





Als ik vliegen kon,
zou ik uren zweven,
had de tijd van m'n leven,
net als in een luchtballon!
Mijmerend voor me heen,
op de thermiek,
net atletiek,
springend van m'n linker op m'n rechterbeen!
Maar ik zit hier in het gras,
het zonnetje schijnt zacht,
een glaasje wijn dat wacht,
'k geloof dat ik aan het dromen was!







1 opmerking:

  1. Wat 'n heerlijk bont etuitje! Hoe vond je vriendin hem? Grappig trouwens, ben zelf ook bezig geweest met etuitjes naar een oud modelletje uit de jaren '60 of '70. Volgt binnenkort op mijn blog :)

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen