Pagina's

dinsdag 22 januari 2013

Dubbel

Gisteren ging ik naar m'n 76-jarige buurvrouw om te vragen of ik boodschappen voor haar kon doen. Met al die sneeuw en het feit dat zij slecht ter been is, dacht ik dat het handig zou zijn als ik  dit voor haar zou doen! Op de terugweg naar m'n huis, ga ik zelf onderuit en val met m'n hoofd op een muurtje. In een reflex krabbel ik op m'n knieën en druk een hand sneeuw op de pijnlijke plek van m'n hoofd. Plotseling zag ik allemaal bloeddruppels in de sneeuw en keek ik vervolgens naar m'n handen en ook die zaten vol bloed. Hiervan schrok ik en ben teruggelopen naar m'n buren. M'n buurman van 82 heeft op m'n hoofd gekeken en tot m'n ontsteltenis had ik dus een flinke snee opgelopen. Hij heeft het bloed gestelpt en zei dat ie met me mee naar de dokter zou rijden. Maar het was tussen de middag en ik moest Bastiaan nog naar school brengen, dus ik met een handdoek op m'n hoofd geklemd, voorzichtig weer naar huis gelopen, vergezeld door m'n buurman. Bastiaan keek een beetje vreemd op, maar toen was het bloeden bijna gestopt en ben ik zelf gereden. Bastiaan eerst naar school gebracht en toen naar de dokter. Uiteraard was het lunchpauze en er zat al een meneer te wachten. Ik vertelde m'n verhaal aan hem, dat ik m'n buurvrouw wilde helpen en zelf onderuit ging. Hij zei: "maar dat is dan toch een spoedgeval, ik zou maar bellen!" Dus ik gebeld en de assistente heeft m'n hoofd schoongemaakt, dokter erbij en die heeft m'n hoofd gelijmd. Daarna heb ik gewoon de boodschapjes gedaan, naar m'n buurvrouw gebracht, die een beetje ongerust was, maar de rest van de dag rustig aan gedaan en gelukkig heb ik geen rare hoofdpijn of zo gehad. 
Vanmorgen het tweede tasje afgemaakt, en ik ben er wel tevreden over. Het is een dubbelzijdige versie geworden. 



2 opmerkingen:

  1. Nee he, gaat alles goed nu verder?
    Wel een super leuk tasje.

    Liefs Santje XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is even schrikken en pijnlijk.
    Het tasje is leuk geworden, heel mooi stofje.
    Beterschap, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen