Pagina's

donderdag 7 maart 2013

Ziek mannetje

Vanmorgen een ziek mannetje afgemeld op school. Bleken er al 9 kinderen in z'n klas ziek te zijn. Algehele malaise, hoofdpijn, oorpijn, koorts, dus vandaag is ie vertroeteld. Gelukkig heeft ie wel m'n bouillon gegeten die ik gisteren getrokken had en wat beschuitjes. Samen op de bank Donald Duck, Knabbel & Babbel en andere Disney filmpjes gekeken. Stiekem is het wel 'ns heerlijk helemaal niets te hoeven. Dus ik ben de deur niet uit geweest, heb van het soepvlees een ragout gemaakt en verder een beetje gekeuteld. Een haakwerkje begonnen met wol die ik zo mooi van kleur vind, maar nog geen idee heb van wat het gaat worden. Al hakende komt er vast iets m'n hoofd binnenwandelen. En vanmorgen heb ik al de notulen gemaakt van de werkbespreking die ik  gisteren heb bijgewoond van de kunstroute, waarvoor ik me sinds kort heb laten strikken als secretaris. Tel daar alle truien bij op die ik nog met de hand heb gewassen, was het een aardig gevuld dagje.


3 opmerkingen:

  1. Ach, wat zijn ze ziek dan he.. Beterschap hoor met Bastiaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd sneu als ze ziek zijn. Hopelijk is hij al weer opgeknapt. Leuke foto in het blad.
    Mooi garentje.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat Bastiaan al weer een beetje opgeknapt is, dat kleine mannetje. het is altijd zo sneu als kinderen ziek zijn.Wens je van harte beterschap lieve Bastiaan...
    groetjes Christl

    BeantwoordenVerwijderen