Pagina's

vrijdag 26 april 2013

Zapp4

Onverwachts ging ik met een hele lieve vriendin naar het concert van Zapp4 in Vredenburg Leeuwenbergh. Dit is een voormalige kerk en de akoestiek was erg goed. Ook de omgeving was prachtig met nog een paar glas-in-lood ramen. 


Het concert op zich was bijzonder te noemen. Denk aan popmuziek van Radiohead (eerlijk gezegd was ik er niet bekend mee) en deze muziek gespeeld door 3 violen en een cello. Soms was het erg melodieus, maar af ten toe hoorde je snerpende uithalen. Ik ben er nog niet uit wat ik 'erger' vind, snerpende gitaren of violen... In ieder geval was het erg gezellig weer eens in Utrecht te zijn en m'n vriendin te zien. We gingen gezellig op de fiets, spreek ik zat achterop... dus riep ze af en toe, benen in of billen omhoog. Vermoeiend hoor, achterop zitten in een overvolle stad die half opgebroken is. Maar gelukkig zit ik niet direct op m'n botten! 


1 opmerking:

  1. Hahaha, wel weer een leuke, bijzondere ervaring erbij ;)

    Fijn weekend!
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen