Pagina's

woensdag 12 juni 2013

Verrassingspakketje paperswap

Vanmiddag kreeg ik een e-mail dat mijn paperswap via Studio Zakka aangekomen was bij haar. Dus toen ben ik ook maar eens de brievenbus gaan uithalen en ja hoor, ik had ook een pakketje ontvangen van haar en Conny (zonder blog). Hartelijk dank dames!




Heerlijk al die leuke papierjes, envelopjes, kaartjes en andere hebbedingetjes!

Vanavond is de 'Finissage' van de Kunstroute waaraan ik begin juni meedeed. Een leuk woord vind ik dat en ja je moet soms de mooie dingen vieren, dus heb ik vanmorgen pro secco ingekocht en koud gelegd, zodat we vanavond kunnen proosten op een succesvol verlopen weekend en dan maar zien of er volgend jaar weer zo'n weekend plaats zal vinden. Aan mij (als secretaris) zal het zeker niet liggen. 


3 opmerkingen:

  1. Oh fijn dat alles goed bij je is aangekomen! Veel plezier vanavond en geniet van de prosecco ;)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke papier-swap en goodies,
    altijd leuk als het in de brievenbus valt...

    Geniet van de prosecco...

    Liefs Alexandra X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn zeker leuke hebbedingetjes, lekker om bij weg te dromen wat je er allemaal mee kan doen...leuk...
    lieve groet Christl

    BeantwoordenVerwijderen