Pagina's

maandag 2 december 2013

Photochallenge # 12

Vanmiddag op pad geweest voor m'n opdracht op school. Met een tas vol vervilte schapenvacht ben ik op pad gegaan. Het leek mij leuk deze te fotograferen op een autokerkhof. Helaas mocht er daar niet gefotografeerd worden. Dus toen oude auto's gezocht en op een gegeven moment zag ik een stuk 5 Amerikaanse oldtimers staan, rijp voor de sloop. Bij het huis ernaast aangebeld, maar daar was niemand, toen heb ik maar de stoute schoenen aangetrokken en de vachten op de auto's gedrapeerd en gefotografeerd. Ik ben er wel tevreden over. Eén foto kan ook mooi gebruikt worden voor de photochallenge 'contrast'. Hard en zacht in dit geval.

contrast

Langs de rivier heb ik ook nog een plaatje geschoten. Eén van mijn angsten is overstroming. Daarom wil ook graag boven N.A.P. wonen... maar als de rivieren echt buiten hun bedding zouden treden, dan denk ik niet dat dit zal helpen. We wonen tenslotte in het Rivierengebied en dan helpt boven N.A.P. ook niet. Maar voor mijn gevoel helpt het wel een beetje.

angst




6 opmerkingen:

  1. goed gelukt je foto's.
    gek eigenlijk al die menselijke angsten. Waar zou het vandaan komen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, je hebt echt je stoute schoenen aan getrokken hihi
    Wel een mooie foto...

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoog water lijkt me idd geen pretje. Leuke opdracht en de foto is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke foto's! schrik van hoog water? :) wel ik heb ook mijn vreemde angsten! :) bedankt voor je super lieve comment! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's!! Natte voetjesangst... kan ik me wel wat bij voorstellen hoor. Die schapenvacht is echt een prachtig contrast op die auto! Heel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat je al niet moet doen voor een mooie foto.... het is een mooi contrast! Angst is hier zo mooi weer gegeven...Super!!

    BeantwoordenVerwijderen