Pagina's

dinsdag 25 februari 2014

Verrassingspakje

Vandaag kreeg ik een leuke verrassing met de post van haar.


Een heel mooi lapje met uiltjes erop, een zelfgemaakte broche en een heel lief gedichtenboekje.
Om een indruk te geven, hierbij het lievelingsgedicht van de gulle geefster.

Visdiefjes

kijkend naar deze vogels

zo schitterend gebouwd
zo compleet toegerust
voor hun hoge taak

word ik kleiner en kleiner
niets valt hier te regelen

gehoorzaam
aan een innerlijke stem
een feilloos kompas
van normen en waarden

nemen ze exact
de juiste beslissingen

kijkend naar deze vogels
word ik kleiner en kleiner

volkomen overbodig ben ik
volkomen gelukkig

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stofje, daar weet je wel raad mee!
    En wat een mooi gedicht uit het leuke boekje...
    En die broches zo lief ;)

    Goed begin van je dag toch...

    Liefs Santje XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik weer blij dat het goed is aangekomen! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk verrassingspakket.
    Lief gedichtje.
    Wij zien het stofje nog wel terug op je blog.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen